علل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد
- علل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد
دسته: مديريت
بازديد: 28 بار
فرمت فايل: pdf
حجم فايل: 250 كيلوبايت
تعداد صفحات فايل: 26هدف از اين مقاله عوامل موثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد مي باشد
قيمت فايل فقط 12,000 تومان
دانلود مقاله مديريت
عوامل موثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد
چكيده
ارزش ويژه برند مقصد گردشگري عبارتست از مجموع دارايي هاي برند در رابطه با نام و سمبل مقصد گردشگري كه موجب تغييراتي در ارزش خدمات و تجاربي كه در آنجا فراهم مي شود تعيين مي گردد. هر ساله اين ارزش توسط موسسات معتبر جهاني در مورد برندهاي مختلف بين المللي اندازه گيري مي شود. در بسياري از موارد ارزش ويژه برند از ارزش دارائي هاي فيزيكي به مراتب بيشتر است. با توجه به تفاوت هاي فرهنگي، اجتماعي و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدل كونكنيك تدوين شده است.
جامعه آماري، شامل گردشگران بالقوه اي است كه در دوره زماني 15 فروردين تا 15 ارديبهشت سال 1389 در ورودي هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش هاي آماري تحليل عاملي تاييدي استفاده شده است. تحقيق در پي شناسايي عوامل اصلي تاثير گذار بر ارزش ويژه برند از ديد گردشگران و تعيين و ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري است. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند كه در مطالعات 30 سال اخير به عنوان مهم ترين عامل ارزيابي گردشگران از برند مقصد گردشگري تلقي شده است، وفاداري به برند، كيفيت ادراك شده و آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند و از نظر اهميت، وفاداري به برند مهمترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.
كليدواژه ها
شهر يزد
آگاهي از برند
وفاداري به برند
تصوير ذهني برند
كيفيت ادراك شده
ارزش ويژه برند مقصد گردشگري
قيمت فايل فقط 12,000 تومان
برچسب ها : علل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد , ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , دانلود مقاله ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند , ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , رويكردهاي سنجش ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , شاخصهاي ارزش ويژه برند مقصد گردشگري
بررسی مراحل ارسال سریع و بستهبندی استاندارد قطعات خودرو در الکاپارت
بازی های اندرویدی با گرافیک بالا و حجم کم؛ کوچک اما خیرهکننده
خرید پیپ اصل: راهنمای انتخاب بهترین پیپ برای شما
باشگاه مغز كودكان 3
سؤالاتي كه ممكن است درباره ايمپلنت دندان برايتان پيش آيد
اضافه كردن زيرنويس به نتفليكس ، آسان ديدن فيلم و سريال نتفليكس