پرسشنامه علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران

۲۳ بازديد

پرسشنامه علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران

 

 

  • پرسشنامه علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران
    پرسشنامه علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران دسته: مديريت
    بازديد: 24 بار
    فرمت فايل: doc
    حجم فايل: 30 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 4

    دانلود پرسشنامه علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران بيمه نامه بدنه اتومبيل كه 26 سوال براي آن طراحي گرديده است

    قيمت فايل فقط 5,000 تومان

    خريد

    دانلود پرسشنامه پايان نامه كارشناسي ارشد مديريت

    علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران بيمه نامه بدنه اتومبيل

    چكيده

    موفقيت يك سازمان تنها در مجموعه اهداف روشني كه سازمان براي خودش قرار مي دهد تعيين مي گردد. براي بسياري از سازمانهاي خدماتي، سود يك هدف مهم هست و مي تواند تركيبي از نتايج مالي كوتاه مدت (افزايش منابع يا جريان نقدي) و افزايش ارزش ويژه ي برندباشد. عواملي چون كيفيت ادراك شده، وفاداري به برند، آگاهي برند وتداعي برند ابعاد تشكيل دهنده ارزش ويژه برند هستند".آكر "يكي از برجسته ترين دانشمنداني است كه عوامل موثر بر ارزش ويژه برند را در قالب يك مدل ارايه نموده است .اين مطالعه به ارزيابي عوامل تاثير گذار بر ارزش ويژه برند شركت هاي بيمه مي پردازد. روش تحقيق حاضر از نوع توصيفي است و نحوه گرد آوري داد ه ها از نوع پيمايشي است.بدين منظور پرسشنامه اي با 26 سوال طراحي گرديده است.

    براي پاسخ به سوالات مطروحه 200 نفر از خريداران بيمه نامه بدنه اتومبيل4شركت خصوصي  بيمه گر آسيا، البرز، ملت و پارسيان كه بيشترين سهم از بازار بيمه بدنه اتومبيل را دارا هستند  به عنوان نمونه آماري اين پژوهش انتخاب گرديد روش نمونه گيري به صورت تصادفي ساده انتخاب گرديد.نتايج تحقيق نشان مي دهد كيفيت ادراك شده،.وفاداري برند و تداعي گرها بر ارزش ويژه برند شركت هاي بيمه اي به طور مستقيم تاثير گذار است و آگاهي از برند بر ارزش ويژه برند به طور مستقيم موثر نمي باشد.

    قيمت فايل فقط 5,000 تومان

    خريد

    برچسب ها : پرسشنامه علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران , ارزش ويژه برند , پرسشنامه ارزش ويژه برند , پرسشنامه عوامل تاثير گذار بر ارزش ويژه برند , پرسشنامه عوامل تاثير گذار بر ارزش ويژه برند شركتهاي بيمه , پرسشنامه علل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه خريداران , پرسشنامه عوامل تاثير گذار بر ارزش ويژه برند از نگاه مشتريان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.