ميثم شكري ساز. كتاب هاي كارآفريني

۹۶ بازديد

ميثم شكري ساز. كتاب هاي كارآفريني

 

جيم ران، تاجر و نويسنده بزرگ آمريكايي مي‌گويد: «شما ميانگين پنج نفري مي‌شويد كه من بيشتر با آنها ارتباط برقرار مي‌كنم.

 

طبق اين قانون نانوشته، اگر بتوانيد 5 نفر از مهم ترين بستگان خود را به درستي انتخاب كنيد، شانس موفقيت شما به ميزان قابل توجهي افزايش مي يابد. اما فرض كنيد در جايي زندگي مي كنيد كه هيچ فرد موفق يا تاثيرگذاري در اطراف شما وجود ندارد! آيا راه ديگري وجود دارد كه بتوانيم اين پنج مورد را انتخاب كنيم؟ خوشبختانه در دنياي امروز هر چيزي ممكن است!

 

همانطور كه احتمالا مي دانيد، كارآفرينان بزرگ و افراد موفق معمولا كتاب هاي خود را منتشر مي كنند. آنها در كتاب‌هايشان از زندگي‌نامه‌شان، مسيرهاي پر پيچ و خم، فراز و نشيب‌ها و بحران‌هايي كه طي كرده‌اند و تجربيات ارزشمندي كه بهاي بسيار مادي و معنوي براي آنها پرداخته‌اند، صحبت مي‌كنند. به طور خلاصه مي توانيد حرفه و دوره هاي اكثر كارآفرينان ايراني و خارجي را در كتاب هاي آنها بيابيد.

 

اين يك راه بسيار موثر، ساده و ارزان براي زندگي با كارآفرينان بزرگ و موفق است. اگر نمي توانيد آنها را با خود ببريد يا رابطه دوستانه و خوب با آنها داريد، كتاب هاي آنها آنجاست! فقط به خاطر داشته باشيد كه اين سلبريتي ها به دليل نام تجاري و شهرت شخصي خود، اغلب كلمات و رازهايي را در كتاب هاي خود گنجانده اند كه هيچ جا گفته نشده است.

 

كتاب هاي موفق از افراد موفق

 

شما مي توانيد در هر زمينه اي كه در آن كار مي كنيد افرادي را پيدا كنيد تا براي آنها الگو باشيد و بفهميد مسير موفقيت، ثروت و شهرت آنها چه بوده است. داستان هاي زندگي آنها را با دقت بخوانيد، در مورد بحران هايي كه آنها پشت سر گذاشته اند و راه هاي مقابله با آنها بياموزيد، كتاب هاي آنها را بخوانيد و عادت هاي آنها را در زندگي خود توسعه دهيد.

 

اين مجموعه از وظايف، حتي اگر شما را به يك فرد موفق و بزرگ تبديل نكند، به شما كمك مي كند تا شانس و شانس خود را براي رسيدن به اهداف و ماموريت خود افزايش دهيد. اين يك فناوري آسان، كم هزينه و سريع است. به اين ترتيب از صفر شروع نمي كنيد، اشتباهاتي را كه آنها در كتاب هايشان مرتكب شده اند تكرار نمي كنيد و در وقت، انرژي و منابع خود صرفه جويي مي كنيد.

 

به عنوان مثال، در زمينه رشد شخصي، مي توانيد كتاب هاي بزرگي مانند جيم ران، رابرت كيوساكي، برايان تريسي و آنتوني رابينز بخوانيد. در تجارت، افرادي مانند استيو جابز، ايلان ماسك و جف بزوس گزينه هاي جالبي هستند. در ايران هم كارآفرينان موفق زيادي داريم...

 

ميثم شكري ساز. كتاب هاي كارآفريني

ميثم شكري نويسنده كتاب و فعاليت است

 

در ايران كارآفرينان كتاب هاي خوبي از خود به جاي گذاشتند. افرادي كه با ايجاد كارآفريني و فرصت هاي شغلي براي هزاران نفر توانسته اند نقش فعالي در بهبود وضعيت كسب و كار و اقتصادي داشته باشند.

 

ميثم شكري ساز يكي از كارآفرينان جوان و موفق ايراني است. اما ميثم شكري كيست؟

 

او موسس هلدينگ پارس است. كمي پايين برويد، ما در مورد زندگينامه او بيشتر براي شما نوشته ايم. او توانست بدون اتكا به رانت يا داشتن ژن هاي برتر (!) از صفر شروع كند، كسب و كار خود را بسازد، براي ده ها نفر شغل ايجاد كند و تاثيري مثبت و ماندگار بر جامعه ايران بگذارد.

 

بايد بدانيد كه كارآفريني در ايران با هزارتوها و موانع زيادي همراه است. ممكن است فكر كنيد كه بدون سرمايه زياد يا رابطه خاص با مسئولان نمي توانيد موفق شويد. اما نگاهي به بيوگرافي، فعاليت ها و دوره هاي مسام شكري ساز بيندازيد تا ببينيد كه چگونه او از همان ابتدا توانسته رهبري يك گروه موفق و قدرتمند را بر عهده بگيرد.

 

يادتان هست كمي بالاتر گفتيم كه با روشي ساده مثل مطالعه مي توانيد با سالمندان سفر كنيد و به راحتي به آنها دسترسي پيدا كنيد؟ خوشبختانه ميثم شكري ساز كتاب هاي خوبي منتشر كرده است. او دستي در ترجمه دارد و چندين كتاب خوب دارد.

 

از جمله كتاب هاي ترجمه شده دكتر شكري ساز

 

توهم 1 (توسط ديويد مك كرين)

 

توهم هوش 2 (نويسنده ديويد مك كوئين)

 

بازاريابي گوريل (توني اندرسون)

 

از جمله كتاب هاي ميثم شكري ساز:

 

روابط فردي و سازماني

 

مديريت يك كسب و كار جديد

 

مذاكرات خالي

 

به كانادا خوش آمديد

 

هنر شناخت مردم

 

پشت استراتژي چيست؟

كمي در مورد دكتر ميثم شكري ساز

 

دكتر شكري ساز داراي مدرك MBA از دانشگاه Ashtenbeis آلمان است. وي پيش از تحصيل در آلمان در رشته مديريت در دانشگاه امير كبير تهران تحصيل كرده است. مدرك تحصيلي ديگر وي دكتري كارآفريني و كارشناسي مهندسي صنايع از دانشگاه آزاد اسلامي است.

 

ميثم شكري ساز با وجود اينكه كارآفريني موفق و راه اندازي كسب و كار است، تاليف و ترجمه كتاب نيز انجام داده است. مي توانيد ليست بالا را ببينيد. آقاي شكري ساز متولد 1365 در سال 1396 در سن 31 سالگي موفق به كسب عنوان مدير فناوري و كارآفرين برتر كشور شد.

 

اين كارآفرين جوان داراي مدرك ديپلم، تنديس، گواهينامه ها و گواهينامه هاي قدرداني از داخل و خارج از كشور از جمله مدرك MBA معتبر از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، گواهي مديريت كيفيت ISO 9001:2000 از DNV هلند و مدرك تجاري بالاتر مي باشد. گواهي قانون آموزش و داوري.

 

همانطور كه گفتيم او موسس اولين موسسه آموزشي مجازي در كشور و مديرعامل هلدينگ پارس پندار است. اين مدير توانمند براي بيش از 500 جوان شغل تمام وقت ايجاد خواهد كرد. توصيه مي كنيم نه تنها با مطالعه كتاب هاي آقاي شكري ساز، بلكه با مطالعه كتاب هاي زندگي نامه بسيار خوب كارآفرينان موفق، با تجربيات ارزشمند و دست اول آنها بيشتر آشنا شويد و بتوانيد

https://khabarban.com/tag/%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%B4%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.