پاورپوينت تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آن

۲۴ بازديد

پاورپوينت تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آن

 

 

  • پاورپوينت تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آن
    پاورپوينت تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آندسته: علوم تربيتي
    بازديد: 1 بار
    فرمت فايل: pptx
    حجم فايل: 229 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 32

    پاورپوينت تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آن شامل 32 اسلايد زيبا كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و قابل ويرايش مي باشد و براي دانشجويان مديريت و علوم تربيتي كاربرد دارد

    قيمت فايل فقط 7,800 تومان

    خريد

    پاورپوينت تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آن

    پاورپوينت تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آن شامل 32 اسلايد زيبا كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و قابل ويرايش مي باشد . همچنين به راحتي مي توان قالب آن را به مورد دلخواه تغيير داد و در تهيه آن كليه اصول نگارشي، املايي و چيدمان و جمله بندي رعايت گرديده است. اين پاورپوينت براي دانشجويان مديريت و علوم تربيتي وساير دانشجويان مرتبط كاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشي از متن اين پاورپوينت را براي شما آورده ايم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصويري از پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت را براي شما قرار داده ايم تا بتوانيد جزئيات آن را مشاهده كنيد و در صورت تمايل در ادامه مطلب آن را دانلود نماييد .

    مقدمه

    علي‌رغم اينكه ما از لحاظ فكري پيشرفته‌ترين موجودات اين سياره هستيم، تصميم گيري همواره براي ما مشكل است. مردم اغلب بيان مي‌كنند كه تصميم گيري برايشان بسيار سخت است. خوشبختانه يا متأسفانه همه‌ي ما همواره مجبوريم تصميماتي بگيريم، از مسائل جزئي مانند اينكه ناهار چي بخوريم، تا تصميم‌هاي بزرگي كه زندگي‌مان را تغيير مي‌دهند، مانند اينكه در چه رشته‌¬اي و كجا درس بخوانيم يا با چه كسي ازدواج كنيم. اگر مي‌خواهيد ببينيد تصميم گيري چيست و عوامل موثر بر آن كدامند، اين نوشته را بخوانيد.

    برخي افراد تصميم گيري را با جست‌وجويي بي‌پايان براي اطلاعات بيش‌تر يا مشورت گرفتن از افراد ديگر، به تعويق مي‌اندازند. برخي هم براي تصميم گيري از روش‌هايي مانند رأي‌گيري، انتخاب شانسي يا شيرياخط انداختن استفاده مي‌كنند. اما واقعا چرا اكثر افراد از تصميم‌ گرفتن بيزارند؟ شايد چون اين كار را زيادي پيچيده مي‌كنند. غالبا ترس از انتخاب گزينه‌ي نادرست باعث مي‌شود كه افراد وارد دوره‌اي «برزخ‌گونه» شوند كه در آن هيچ كاري انجام نمي‌شود و مسائل و مشكلات تنها بزرگ‌تر و بزرگ‌تر مي‌شوند. اين نوعي «جهنمِ به تعويق انداختن» است كه در آن افراد، فقط و فقط از سر ترس، تصميماتي ساده و سرراست را تبديل به تصميماتي غيرممكن مي‌كنند. در اين متن براي كمك به كساني كه درگير گرفتن تصميم‌هايي كوچك يا بزرگ هستند، چند پيشنهاد ارائه شده است.

    تصميم گيري چيست؟

    در ساده‌ترين شكل، تصميم گيري، به معني انتخاب كردن بين دو يا چند اقدام مختلف است.

    در فرايند گسترده‌تر حلِ مسئله، تصميم گيري شامل انتخاب بين راه‌حل‌هاي ممكنِ يك مسئله مي‌شود. ممكن است تصميم گيري با روندي شهودي يا استدلالي يا تركيبي از اين دو، انجام شود.

    و ...

    فهرست مطالب

    مقدمه

    تصميم گيري چيست؟

    شهود

    استدلال

    به‌كارگيري استدلال و شهود

    تصميم گيري مؤثر

    پايان

    عنوان : تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آن

    فرمت : پاورپوينت

    حجم : 232 كيلوبايت

    تعداد صفحات : 32

    پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

    پاورپوينت تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آن

    قيمت فايل فقط 7,800 تومان

    خريد

    برچسب ها : پاورپوينت تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آن , پاورپوينت تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آن , دانلود پاورپوينت تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آن , پاورپوينت رايگان تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آن , دانلود پاورپوينت رايگان تصميم‌ گيري و عوامل موثر بر آن , پاورپوينت تصميم‌ گيري چيست , دانلود پاورپوينت تصميم‌ گيري چيست , پاورپوينت عوامل تصميم گيري موثر , دانلود پاورپوينت عوامل تصميم گيري موثر , دانلود تصميم‌ گير

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.