نام محصول:پاورپوينت بررسي سيستم عامل

۱۹ بازديد

نام محصول:پاورپوينت بررسي سيستم عامل

 براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد

 

 

 

  • نام محصول:پاورپوينت بررسي سيستم عامل

    توضيحات كوتاه:
    تمام كامپيوترها از سيستم عامل استفاده نمي نمايند مثلا  اجاق هاي مايكرويو كه در آشپزخانه استفاده شده داراي نوع خاصي از كامپيوتر بوده كه از سيستم عامل استفاده نمي نمايند در اين نوع سيستم ها بدليل انجام عمليات محدود و ساده، نيازي

    توضيحات كامل:

    دستيابي سيستم عامل به  سخت افزارهاي موجود از طريقه برنامه هاي خاصي با نام “درايور” انجام مي گيرد. درايور مسئوليت ترجمه بين سيگنال هاي الكترونيكي زير سيستم هاي سخت افزاري و زبانهاي برنامه نويسي سطح بالا و سيستم عامل و برنامه هاي كاربردي را برعهده خواهد داشت . مثلا” درايورها اطلاعاتي را كه سيستم عامل بصورت يك فايل تعريف و در نظر مي گيرد را اخذ و آنها را به مجموعه اي از بيت ها براي ذخيره سازي بر روي حافظه هاي حانبي و يا مجموعه اي از پالس ها براي ارسال بر روي چاپگر ، ترجمه خواهد كرد.
    با توجه به ماهيت عملكرد عناصر سخت افزاري و وجود تنوع در اين زمينه ، درايورهاي مربوطه نيز داراي روش هاي متعدد بمنظور انجام وظايف خود مي باشند. اكثر درايورها در زمانيكه به خدمات دستگاه مورد نظر نياز باشد ، استفاده شده و داراي پردازش هاي يكساني در زمينه سرويس دهي خواهند بود. سيستم عامل بلاك هاي با اولويت بالا را به درايورها اختصاص داده تا از اين طريق منابع سخت افزاري قادر به آزادسازي سريع بمنظور استفاده  در آينده باشند.


    تضمين خريد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.