پاورپوينت فرايند پرستاري در خانواده

۱۷ بازديد

پاورپوينت فرايند پرستاري در خانواده

 براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد

 

 

 

  • پاورپوينت فرايند پرستاري در خانواده
    پاورپوينت فرايند پرستاري در خانوادهدسته: پرستاري
    بازديد: 44 بار
    فرمت فايل: ppt
    حجم فايل: 151 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 43

    فرايند پرستاري در خانواده ساختار خانواده ارزشهاي خانواده

    قيمت فايل فقط 6,500 تومان

    خريد

    فرايند پرستاري در خانواده

    فرايند پرستاري در خانواده يك روش سازمان يافته و پويا در جهت حفظ، تامين و بازگرداندن سلامت افراد، گروهها و جامعه مي باشد. فرايند پرستاري در خانواده وابسته به سازگاري موفقيت آميز خانواده جهت شناخت نيازهاي مراقبتي و حل مشكلات مي باشد و بر پايه فرايند پايه پرستاري ، پرستاري خانواده و تئوري خانواده مي باشد.

    نكته : مددجويان، در پرستاري بهداشت جامعه، شامل فرد خانواده و اجتماع مي باشندو خانواده واحد اصلي خدمات مي باشد. فرايند پرستاري نيز متمركز بر خانواده است، گيرنده خدمات هم فرد و هم جامعه جامعه مي باشد و خدمات بصورت خانواده محور ارائه مي گردد.

    فرايند پرستاري خانواده شامل پي گيري مراحل بخصوص در خانواده به عنوان يك گروه مي باشد كه شامل مراحل زير مي باشد كه شامل مراحل زير مي باشد.

    1- بررسي Assessmen

    2- تشخيص پرستاري Nursing Diagnosis

    3- برنامه ريزي Planining

    4- ارزشيابي Evaluation

    مرحله بررسي

    اولين قدم در فرآيند پرستاري، مرحله بررسي مي باشد كه فرآيند جمع آوري داده ها بوده و يكي از گامهاي حياتي است زيرا مستقيماً به حل مشكل مي انجامد، به همين دليل جمع آوري اطلاعات دقيق و معتبر بسيار كمك كننده است. جمع آوري اطلاعات دقيق و معتبر بسيار كمك كننده است. جمع آوري اطلاعات به روش سازمان يافته و با استفاده از يك ابزار استاندارد انجام مي شود سپس اطلاعات بدست آمده مورد تجزيه و تحليل قرار گرفته تا مشكل شناخته شود. هدف از بررسي، شناخت مشكلات و توانايي هاي خانواده مي باشد. تا بتوان خانواده را به خودكفايي بهداشتي رساند

    منابع جمع آوري اطلاعات در خانواده عبارتند از؛ مصاحبه هاي ثبت شده، مشاهده اعضاي خانواده و اشياء و لوازم موجود در خانه، ارزيابي شخصي با توجه به پاسخهاي افراد و اعضاي خانواده، اطلاعات نوشته شده و منابع ارجاع دهنده و ساير اعضاي گروه بهداشتي، استفاده از روشهاي چندگانه اطلاعات موجب مي شود كه احتمال بررسي و شناخت صحيح خانواده در حد امكان افزايش يابد.

    قيمت فايل فقط 6,500 تومان

    خريد

    برچسب ها : فرايند پرستاري در خانواده , ساختار خانواده , ارزشهاي خانواده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.