تحقيق روند فعاليتهاي اجتماعي در كودكان

۱۹ بازديد

مرجع فايلهاي امورزشي | تحقيق روند فعاليتهاي اجتماعي در كودكان

 براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد

 

 

 

  • مرجع فايلهاي امورزشي | تحقيق روند فعاليتهاي اجتماعي در كودكان

    تحقيق روند فعاليتهاي اجتماعي در كودكان


    تحقيق روند فعاليتهاي اجتماعي در كودكاندسته: پژوهش
    بازديد: 1 بار
    فرمت فايل: doc
    حجم فايل: 31 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 19

    تحقيق روند فعاليتهاي اجتماعي در كودكان

    =======================================================
    تمامي فايل هاي سيستم، توسط كاربران آن آپلود مي شود. اگر در فايلي تخلفي مشاهده كرديد و يا مالك پزوژه اي
    بوديد كه از وجود آن در سايت رضايت نداشتيد با ما تماس بگيريد، در اسرع وقت به گزارش شما رسيدگي مي شود.
    =======================================================

    info@cero.ir || cero.ir@yahoo.com || filecero@gmail.com || فرم تماس با ما
    =======================================================

    بخشهايي از متن:

    والدين و آموزگاران درباره‌ي نحوه‌ي سازگاري اجتماعي كودكان نگران مي‌باشند. براي آنها وجهه اجتماعي و يا فقدان آن آنقدر اهميت دارد تا جايي كه آنها هر كاري را در حيطه‌ي قدرت خود انجام مي‌دهند تا كودكانشان عنصر قابل پذيرشي در ميان همنوعانشان باشند. اكثر والدين در مي‌يابند كه رابطه‌ي نزديكي بين سازگاري اجتماعي كودكان و موفقيت و شادماني در كودكي و همچنين در مراحل ديگر زندگي وجود دارد، به منظور اطمينان از اينكه كودكانشان سازگاري اجتماعي موفق و خوب در آينده داشته باشند، والدين موقعيت‌هايي را فراهم مي‌كنند تا كودكانشان روابط اجتماعي با ديگر كودكان داشته باشند و آنها را تشويق مي‌كنند تا در فعاليت‌هاي اجتماعي شركت كنند به اين اميد كه اين امر آنها را به انطباق اجتماعي رهنمون كند.

    به علاوه، آنها براين باورند كه كودك روابط اجتماعي خوب ايجاد مي‌كند، زيربنايي براي موقعيت‌هاي آتي خود در بزرگي ايجاد خواهد كرد. آنها بر اين باورند كه اگر درك كودك توسط همسن‌ و سالان خود به خود پذيرفته شود، اين امر سبب خواهد شد تا الگوي رفتاري براي ازدواج موفق ايجاد شود و گامي براي موفقيت در زمينه‌ي شغلي و رهنمودي براي رسيدن به مقام بالاي اجتماعي خواهد بود. زيرا آنها اعتقاد دارند كه شركت در فعاليت‌هاي اجتماعي، سازگاري اجتماعي مناسب را در آينده براي كودكان تضمين مي‌كند. بسياري از والدين، كودكان را تشويق مي‌كنند تا در فعاليت‌هاي اجتماعي شركت كنند. در مورد سازگاري دانش‌آموزان اگر آنها در جايي مورد قبول واقع شوند در مقايسه با كودكاني كه توسط همكلاسي‌ها با بي توجهي روبرو مي‌شوند احتمال بيشتري در تطابق ميان شغل و توانائي‌هايشان وجود دارد.

    منظور از رشد اجتماعي كودك اين است كه بتواند خود را با محيط سازگار و هماهنگ سازد زيرا او در بدو تولد اجتماعي نبود و اصولا مقوله اجتماعي بودن را درك نمي كرد و در مسير خانواده با اجتماع كوچك خانواده به نام پدر مادر برادر و خواهر آشنا شد و تاثيرات متقابل در رفتارها منجر به تبادل منظمي بر شناخت ارتباطات موجود ميان افراد شد. در اين راستا كودك به اين رفتارها تن مي دهد و به صورت عادت مثبت شكل مي گيرد و اينها دليل رشد سالم و كامل او هستند زيرا هنگامي كودك سالم و مفيد خواهد بود كه خود را جزئي از پيكره اجتماع بزرگتري مي داند كه براي رفاه و آسايش آن جامعه و اجتماع بكوشد و داراي ادراك اجتماعي شود.

    مدرسه بايد الگوي اجتماع خارج براي كودكان باشد و اصلاحات ساختاري و اساسي هم كه در مدارس به عمل مي آيند منطبق با تغييرات و انقلاب هاي مهمي باشند كه در وضع جامعه رخ مي دهند. براي حصول و دستيابي اين دگرگوني هاي اجتماعي بايد همواره در تنظيم برنامه هاي درسي و تدوين اصول تعليم و تربيت همواره آنها را ياري كنيم

    منبع دارد.

    قيمت فايل فقط 4,500 تومان

    لطفا پيش از دانلود حتما به اين نكات توجه نماييد (كليك كنيد)

    خريد

    شماره تماس پيامكي براي مواقع ضروري : 09010318948

    برچسب ها : تحقيق روند فعاليتهاي اجتماعي در كودكان , تحقيق روند فعاليتهاي اجتماعي در كودكان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.