روش هاي تدريس

۲۰ بازديد

روش هاي تدريس

 براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد

 

 

 

  • روش هاي تدريس

    دسته بندي : مباحث رشته ها » عمومي رشته ها

    تحقيق روش هاي تدريس
     متشكل از 26 صفحه ، در قالب word  قابل ويرايش و اماده پرينت

    بخشي از محتوا ::

    امروزه ضرورت ايجاد تحول در فرآيند ياددهي –يادگيري و روش هاي تدريس مورد اذعان تمامي صاحب نظران و مسئولين آموزش و پرورش مي باشد.تأكيد بر روش هاي فعال و مشاركتي تدريس و جنبه هاي كاربردي دروس ,زمينه هاي تفكر را در دانش آموزان تقويت نموده ,يادگيري از دوام و عمق بيشتري برخوردار گرديده و انگيزه ي فراگيران را افزايش مي دهد . توجه به فعاليت هاي آزمايشگاهي و كارگاهي در مدارس سبب اعتلاي آموزش و رشد خلاقيت هاي دانش آموزان مي شود.

    در اين راستا و با عنايت به نتايج حاصل از بازديد گروههاي آموزشي از مدارس,در ستاد فعال سازي آزمايشگاهها و كارگاه هاي استان ,مصوب گرديد كه به منظور تقويت و توسعه آزمايشگاهها  و كارگاههاي مدارس و فعالسازي آنها ,مجموعه آزمايش هاي قابل اجراي دروس فيزيك –شيمي –زيست شناسي و زبان انگليسي توسط گروههاي آموزشي استان طراحي و مدون گرديده و متناسب با محتواي كتاب درسي در طول سال تحصيلي توسط دبيران محترم دروس مربوطه در مدارسي كه امكانات آزمايشگاهي دارند پيگيري و اجرا گردد.

    جزوه حاضر شامل مجموعه آزمايش هاي قابل اجرا در دروس فيزيك –شيمي –زيست شناسي و زبان انگليسي مي باشدكه متناسب با محتواي دروس زمان بندي گرديده است . از سر گروههاي آموزشي دروس مربوطه و دبيران محترم انتظار مي رود با بها دادن به ساعات آزمايشگاه ,زمينه ي اجراي آزمايش هاي پيشنهادي را فراهم آورده و به تعميق يادگيري فراگيران كمك شايان توجهي بنمايند. از مديران محترم واحدهاي آموزشي نيز تقاضا داريم ضمن گنجاندن ساعات آزمايشگاه ها در برنامه ي هفتگي دبيرستان ,زمينه انجام آزمايش ها را بيش از گذشته فراهم آورند تا با تعامل بيشتر مسئولين مدرسه و دبيران و متصديان محترم آزمايشگاهها ,شاهد فعال تر شدن آزمايشگاهها و رشد فعاليت هاي علمي و كارگاهي فراگيران باشيم .

    از سرگروههاي محترم آموزشي دروس مربوطه در نواحي و مناطق استان نيز انتظار داريم ضمن توجيه دبيران محترم و ايجاد هماهنگي هاي لازم ,در بازديد از فرآيند تدريس دبيران ,فعاليت هاي آزمايشگاهي و كارگاهي را مد نظر قرارد داه ,دبيران فعال در اين زمينه را شناسايي و مورد تقدير قرار دهند.

    اميد است با تلاش و همت مسئولين و دبيران محترم شاهد توسعه توأمان دانايي و توانايي فراگيران باشيم .

    كارشناسي تكنولوژي و گروههاي آموزشي دورهء متوسطهء استان اصفهان

    آزمايش هاي پيشنهادي براي كتاب درسي شيمي (1)

    در برنامه ي پيشنهادي براي هرماه دو جلسه ي آزمايشگاه در نظر گرفته شده است:

    نيمهء اول مهرماه

    آشنايي با موارد ايمني در آزمايشگاه- آشنايي با برخي ابزارهاي آزمايشگاهي

    آشنايي با طرز درست نوشتن گزارش كار-گروه بندي دانش آموزان

    • محتواي فايل دانلودي:

      تحقيق روش هاي تدريس
      متشكل از 26 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.